shidie & d'zhen
meh tinggalkan LINK BLOG korank kt cni.. leh gak org len usya2 nnt..
korank suke BLOG ni?? n sume lam cite ni besh?? so klik LIKE if korank rsa blog ni besh!!

Friday, January 7, 2011

will be change everything PART VI


20.02.2010, sambut menantu di kedah
theme: maroon / white

pas 1 week kenduri di belah aku,
aku, hsbnd, family & sedara maraku
pergi ke kedah plak..

perjalanan bermula dari 18.02.2010 pagi..
smpai ke kdah belah malam der..
bpe jam pown aku x ingt..
lma gak r & letih gak.. =='
dari kuantan ke kl, then trus ke jitra..
smpai jitra, kami lepak lu homestay yg dsdiakan oleh fmily hsbandku..
then 20.02.2010, tiba waktunye utk fmly ku mghntr aku
ke umh hsbndku..


ku dimakeup2, di touchup2 n skali g kna brsnding..
==' lotih gak kai bju & snding pgntin g..


tapi kndru sna meriah gak r..
biasa r,, knduri kat kg msti mriah kan..
rmai gile yg dtg..
n de gak mmber2 yg sejenis aku dlu, dtg gak..
huhuhu.. toce2 r korank dtg gak kndri aku..
cyuum korank..


~the end~

dzhen legacy yg berceloteh n COMEY, klo suke LIKE lor.

No comments:

Post a Comment