shidie & d'zhen
meh tinggalkan LINK BLOG korank kt cni.. leh gak org len usya2 nnt..
korank suke BLOG ni?? n sume lam cite ni besh?? so klik LIKE if korank rsa blog ni besh!!

Monday, January 10, 2011

fb bakal di END kan???


lam paper KOSMO rinie, de plak kuar artikel sal FACEBOOK ni..
pe cite nye??

guulllrrrppp.. abis r..
aku bru je wat acc bru... dh nak ttup FB ni..
merajuk ngn aku ke sal aku bndingkan nye ngn MYSPACE..
rsa nye bbtul r..
Mark Zuckerberg merajuk & sentap ngn aku sal bndingkan FB ngn MS ni..
sobsobsobsob...

TIDAK!!! namo r ttup..
nnt aku akn LOSE contact ngn mmber 2 aku..
mmber time ku dak skolah rndah, plkn n sume r..
kat FB ni r aku jmpa kmbli slpas 10 thun++ brpsah..
==' + T.T
sdih gak klo jdi toi2..

dri pe yg slpas dtmu rmah menerusi telefon Zuckerberg memberitahu:
"Saya secara peribadi tidak menganggap ia sebuah keputusan besar. Secara jujurnya saya fikir ia (menutup laman Facebook) adalah untuk kebaikan. Tanpa Facebook orang ramai akan keluar dan berjumpa dengan rakan-rakan, itu adalah lebih baik."

mmg r toi pe dy kata.. tp nk jmpa bkn sng.. nk kna plan pe sume..
sume de kja & kmtmen msing2..
nak clling2 msti brink gak..
klo chat2 ni besh.. leh merapu mcm2.. muahaha!!

akhir kata dri ku,
jglah ttup FB ni.. bab mmg toi trdmark FB ni..
FACEBOOK HELP YOU CONNECT & SHARE WITH THE PEOPLE IN YOUR LIFE

dzhen legacy yg berceloteh n COMEY, klo suke LIKE lor.

No comments:

Post a Comment