shidie & d'zhen
meh tinggalkan LINK BLOG korank kt cni.. leh gak org len usya2 nnt..
korank suke BLOG ni?? n sume lam cite ni besh?? so klik LIKE if korank rsa blog ni besh!!

Monday, July 27, 2009

aku yg pelik....


aku x taw lor npe ngn diri aku ni..
aku penin ngn diri aku skrunk...

adakah aku perlu b
peng , gaypenx @ awex...
pening2...

aku klo leh nk jd penx..
tp aku ni dah lah anak perempuan sowank..
n adik bradik ku sume boy..
uurrmm.
x kan ku pown nk jd "boy" gak..
cina lak prent aku..
dh xde ank pmpuan dyorg..
tp aku..
lbih ska ke arah "boy"

klo lah aku da adik pmpuan or kakak
leh gak cover aku ni..
hahahaha..
jahat nye aku ni...

n g stu..
fmily ku x bpe kesah klo aku ni rmbut pendek ke pe..
color2 ke pe...
n baju aku sume t-shirt,jean yg cm boy r..
nk dress cm gurl pown,
bju krung je r..
2 je lah, g leh tgk aku ni cm gurl..
tp gaya jlan n prgai ttp "ganaz"..
huhuhu..


dzhen legacy yg berceloteh n COMEY, klo suke LIKE lor.

2 comments:

Twinkle Syera said...

i like to jln2 n read people blog! huhu lagi2 bile no one komen!! ermm.. awek ke penx ke u ttp cute.. tp keadaan utk jd penk da lepas skang ni kan.. da berlalu.. still maintain cute.. u have barbiedoll face seyh!! jeles i. erm

zhen said...

hehehe.. ntah r.. i x ksah pown de org koemn ke x.. ab i ni suke cloteh2.. byak bnda nk cite.. muahaha!! brbiedoll?? xde r smpai cm2 kot..

Post a Comment